ShoutMix chat widget
silvanamails.net
Free money making opportunity. Join Cashfiesta.com and earn cash.

Mig33 JOWO

Monday 2 November 2009 |



H
i mig33 mania . ada sedikit info neh buat kamu. kali ini aku nemu beberapa mig33 yang berbahasa daerah. wow keren deh pokonya. dan tidak hanya satu edisi, ada belasan edition disini..yuk cek aja semua

APLIKASI MIG33

mig33 version 4.04
4.0 has all the very latest mig33 features. Generally this is compatible with phones Jave MIDP 2.0 and above. It is unsigned as some phone models may not accept signed applications.

download mig33 yang baru

mig33 version 3.07 betaII
3.07 betaII has most mig33 features including basic chat, calling, sms and profiles. If our latest version does work on your phone, try this version. Generally this is compatible with phones Java MIDP 2.0 and above. It is unsigned as some phone models may not accept signed application.

DOWNLOAD MIG33 VERSI 3.07 BETA II

***Mig33 bahasa Sunda***
Mig33 Bahasa Sunda (267.9kb)

*** Mig33 Bahasa Jawa ***

download mig33 jawa 01

download mig33 jawa 02

download mig33 jawa 03

download mig33 jawa 04

download mig33 jawa 05

download mig33 jawa 06

download mig33 jawa 07

download mig33 jawa 08

download mig33 jawa 09

download mig33 jawa 10








Artikel Lainnya:

mig33
Artikel ini saya dapat dari : Ramlan Go To Blog

1 comments:

jacker said...

Coba liat FonwarIM yang baru! Sebar kabar ke sekitar dan dapat kredit secara langsung! Anda dapat memperoleh poin dan menukar hadiah fantastis seperti iPhone atau bahkan iPad. Keren kan? Gabung sekarang juga di SINI

Post a Comment

Buy and sell Text Links
Free money making opportunity. Join Cashfiesta.com and earn cash.

Followers